Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-12T23:40:30+02:00
W 3 kg roztworu znajduje sie 6 dag cukru. Jakie stężenie procentowe ma ten syrop?
6/3000*100%=600/3000%=6/30%=1/5%=0,2%
2009-10-12T23:45:48+02:00
3 kg=3000 g=100% 6dag=60gram =x % po rozwiazaniu proporcji masz x=100 razy 60 dzielone przez 3000=2% czyli widzisz,cukier stanowi 2% całosci czyli stezenie wynosi 2% pozdrawiam
2009-10-13T00:14:08+02:00
Roztwór o st. 2%
3kg=3000g
6dag=60g


x= 100 * 60
________
3000

x=2%