Odpowiedzi

2010-02-16T15:24:33+01:00
Traszka grzebieniasta, salamandra plamista,rzekotka drzewna ,kumak nizinny,ropucha zielona kumak wschodni
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:28:22+01:00
-Płaskogłówka
-Kumak
-Drzewołaz żółtopasy
-Pętówka babienica
-Drzewołaz jaskrawoudy
-Rzekotka Nowogwinejska
-Karlik szponiasty
  • Aaa0
  • Początkujący
2010-02-16T16:35:50+01:00
Kumaki,ropuchy,traszki, gady,jaszczurki,węże,żółwie.