Odpowiedzi

2010-02-16T15:37:44+01:00
Woda znajduje szerokie zastosowanie: używana jest do spożycia, do celów gospodarczo-bytowych, w przemyśle itp., stosuje się jako nośnik ciepła (chłodnictwo i ogrzewnictwo), energię mechaniczną wód naturalnych przetwarza się w zakładach hydroenergetycznych na inne rodzaje energii, np. na energię elektryczną, energię w postaci pary wodnej wykorzystuje się do poruszania turbin parowych i parowych silników tłokowych. Jako dobry rozpuszczalnik woda stanowi środowisko wielu reakcji chemicznych, ponadto używana jest do rozdzielania substancji metodą flotacji lub sedymentacji, do przemywania osadów, do oczyszczania substancji przez krystalizację itp. Woda jest również substratem wielu procesów chemicznych, Np. do otrzymywania kwasów, zasad.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:40:47+01:00
-Dezynfekcja łazienek, saun, basenów
-Mycie i odtłuszczanie szkła
-Dezynfekcja rąk, nóg (kąpiel)
-Rewitalizacja kwiatów, warzyw
-Poprawa rośnięcia i kwitnięcia kwiatów domowych.
-zaparzenie kawy ,herbaty