Odpowiedzi

2010-02-16T15:24:36+01:00
Rowerzysta jechał z szybkością 2m/s
przez 5s. a nastepnie zatrzymał sie. Jaką droge przebył rowerzysta??

s=2m/s*5s
s=10m

rowerzysta przejechał 10 metrów

Mam nadzieje że pomogłam licze na naj... :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:42:40+01:00
V=s/t s=VxT (v razy t)

Rozwiązanie:
s=2m/s x(razy) 5s
s=10 m (po skróceniu sekund)
Odp. Rowerzysta przebył 10m.

mam nadzieję że pomogłam :)