Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:39:45+01:00
50 km/h = 13,9 m/s

zamiast 40 km chyba powinno być 40 m :D

wiec mamy :
v = s/t

t = 100 / 13,9
t = 7,19 s czas zajaca do lasu

t = 140 / 17
t = 8,2 s

odp. Pies nie dogoni zająca przed lasem.

3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:51:39+01:00
Zając 50km/h ≈ 13,88m/s
pies 17 m/s

100m ÷ 13,88m/s ≈ 7,2s - czas potrzebny zającowi na dobiegnięcie do lasu

Tam powinno być 40m zamiast 40km.
40m + 100m = 140m
140m ÷ 17 m/s ≈8,2s - czas potrzebny psu na dobiegnięcie do lasu

Odp: Pies nie dogonił zająca przed skrajem lasu.



4 5 4