Hello Students,

Your are the choosen one! Only you answered my questionaire and for this effort you will be rewarded with invitation for the first meeting on 14th of October 2009.

I have a first picture of the declarated skills of the group. We have a lot work before us, but it is worth to do it.

We meet at 6 o'clock in the office at Folwarczna street on sunday 14th of October 2009.

(Spotkanie o godz. 18.00 w biurze spoldzielni na ul. Folwarcznej 3, 14 pazdziernika 2009)

Who can please bring a notebook (portable computer) with you. Thanks in advance!

First Assignment!

Prepare a short oral presantation of yourself! 1-2 min.

Here are a useful link to English resources. (Especially for Polish native speakers.)

http://www.angielski.co.uk/angielski.htm

A lot of knowledge easy to access - grammar, tests, vocabulary.


Przetłumaczcie mi to do środy dam nagrode za to kto mi to rozwiaze!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

2009-10-13T05:42:21+02:00
Cześć Studenci,
twóji są jako pierwsi ! odpowiedziałeś na mój kwestionariusz i dla tego wysiłku otrzymasz nagrodę z zaproszeniem dla pierwszego spotkania na 14. października 2009. Mam pierwszy obraz z umiejętnościami grupy. Mamy dużo pracy przed nami, alewarto jest to robić . Spotykamy się o godzinie 6 w biurze przy Folwarczna ulica na sunday 14. października 2009. (Spotkanie o godz. 18.00 w biurze spoldzielni na ul. Folwarcznej 3, 14 pazdziernika 2009) kto może proszę przynosić notebooki (komputer przenośny) ze sobą . Podziękowania z góry! Pierwsze Zadanie! Przygotowywać krótki egzamin ustny . 1 - 2 min. Tu są przydatnym linkiem do angielskich zasobów. (specjalnie dla polskich rodzimych użytkowników języka.) http://www.angielski.co.uk/angielski.htmA los wiedzy łatwej do posiadania dostępu - sprawdziany z gramatyki, słownictwo.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T08:50:13+02:00
Dzień dobry uczniowie,

Jesteście wybrańcami! Tylko wy odpowiedzieliście na mój kwestionariusz i dlatego zostaniecie nagrodzeni zaproszeniem na pierwsze posiedzenie w dniu 14 października 2009.

Mam przed sobą pierwszy obraz deklarowanych umiejętności grupy. Jest wiele pracy przed nami ale warto się przyłozyc.

Spotykamy się o 6 rano w biurze przy ulicy Folwarczna w niedzielę, 14 października 2009.

(Spotkanie o godz. 18,00 w biurze
Spółdzielni na ul. Folwarcznej 3, 14 pazdziernika 2009)

Prosimy przynieść notatnik
(komputera przenośnego) ze sobą. Z góry dziękujemy!

Pierwsze zadanie!

Przygotować krótką ustną prezentację siebie! 1-2 min.

Oto link do przydatnych zasobów angielski. (Specjalnie dla polskich mówców).

http://www.angielski.co.uk/angielski.htm

Łatwy dostęp do dużej wiedzy - gramatyka, testy, słownictwo.
1 3 1