Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:28:33+01:00
M- dlatego ze odcinek KL jest to przeciw prostokatna i jest najdłuzsza i a przyprostokatne równaja sie przeciw prostokatnej.


Mam nadzieję że pomogłam , licze naj... :)
2010-02-16T15:30:05+01:00
Wierzchołek kąta prostego jest oznaczony literą M.
Pozdrawiam :)
2010-02-16T15:33:14+01:00
|KM|2+|LM|2=|KL|2

KL jest przeciwprostokątną więc żadna z tych liter nie może oznaczać kąta prostego.
Kąt prosty oznacza litera M.

Liczę na naaj :).