Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T08:20:35+02:00
3*60+2*96=5x
180+192=5x
5x=372
x=74,4

Odp.Stężenie otrzymanego roztworu wynosi 74,4%
4 3 4
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T08:26:18+02:00
60% z 3kg
60%=> 1,8kg
96% z 2kg
96%=> 1,92kg
1,92kg +1,8kg = 3,72kg
3,72kg * 100% 372%
---------------- = --------- = 74,4%
5 5
2 3 2
2009-10-13T10:50:25+02:00
3 kg * 60 % = 180 %
2 kg * 96 % = 192 %

3 + 2 = 5
192% + 180 % = 372 %

372 % : 5 = 74,4 %

Odp. Stężenie otrzymanego roztworu wynosi 74,4 %.
3 3 3