Jak powiedzieć po niemiecku 'nie lubię' chodzi o coś takiego jak napisać np. Nie lubię historii.
Nie z translatorów! Proszę o odpowiedź tylko te osoby które uczą się tego języka i wiedzą. Pierwsza dobra odp. daję naj :)

3

Odpowiedzi

2010-02-16T15:30:09+01:00
Ich mag keine i tak jak jest historia
2010-02-16T15:32:57+01:00
Ich mag es nicht Geschichte
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:38:18+01:00