A)jaką drogę przejedzie samochód jadący ze średnią prędkością 55km/h w ciagu 3 godzin.??
b)Z jaką prędkością jechał rowerzysta, który drogę 28 km przejechał w ciagu 2 godzin.??
c0Ile czasu musi zużyć piechur na przejście 18 km, jeżeli jego prędkośc jest równa 6km/h.??

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:35:53+01:00
55 km * 3 =165
samochód przejechał 165km
28km/2 = 14
jechał z predkoscia 14km/h
18 ; 6 = 3
musi złuzyc 3godziny

3 4 3
2010-02-16T15:36:36+01:00
A)jaką drogę przejedzie samochód jadący ze średnią prędkością 55km/h w ciagu 3 godzin.??
jeśli w godzinę przejechał 55km to w 3 godziny przejedzie
3*55km=165km

b)Z jaką prędkością jechał rowerzysta, który drogę 28 km przejechał w ciagu 2 godzin.??
jeśli w 2 godziny przejechał 28km to w godzinę przejedzie
28km/2=14km

c0Ile czasu musi zużyć piechur na przejście 18 km, jeżeli jego prędkośc jest równa 6km/h.??
jeśli idzie z prędkością 6km/h to 18km/6=3godziny
2010-02-16T15:39:37+01:00
A)
v=55km/h
t=3h
v=s/t /^t
s=v^t=55km/h^3h=165km
b)
s=28km
t=2h
v=s/t=28km/2h=14km/h
c)
s=18km
v=6km/h
v=s/t/^t
v^t=s/:v
t=s/v=18km/ 6km/h=3h
1 5 1