Odpowiedzi

2009-10-13T07:16:44+02:00
Kiedys namawianie ejzusa aby osluzyl sie swoimi "MocAMI"
ZAMINENIL KJAMIEN W CHLEB SKOCZYL ZE SKALY I UCZNIOWIE GO ZLAPALI...
A WSPOLCZESNIE SZATAN NAMAWIA NAS WSZYSTKICH DO GRZECHU
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T08:40:29+02:00
Szatan skrycie namawia nas do grzechu, tak jakby podsuwa nam mylne rozwiązania problemów, błędny tok myślenia, zasiewa w nas ziarnko zwątpienia i stara się żeby ono zakiełkowało.
1 1 1