Odpowiedzi

2010-02-16T15:37:27+01:00
Zakładanie firm i przedsiębiorstw
stworzenie sprawnej infratruktury
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:38:21+01:00
Moim zdaniem można zrobić:

- upusty w podatkach dla pracodawców uruchamiających nowe stanowiska pracy

- zrównanie pracy z innymi towarami

- stworzenie systemu bardziej elastycznego kształcenia
-organizować rózne kursy doszkalające
- wspieranie drobnych i średnich przedsiębiorstw
- skracanie czasu pracy
- polityka proeksportowa państwa prowadząca do zwiększenia produkcji i zatrudnienia
- zwolnienia z płatności VAT przy eksporcie

- stawianie na drobne i średnie przedsiębiorstwa oraz współpraca z lokalnymi przedsiębiorcami
- stwarzanie dogodnych warunków do rozwoju firm
- mądre korzystanie z unijnych dotacji
- uruchomienie robót publicznych

Bezrobotni
- muszą być bardziej elastyczni, chętniej korzystać z kursów kwalifikacyjnych, uczyć się nowego zawodu, dzisiaj nie ma już pracy dla osób niewykwalifikowanych
2010-02-16T15:41:40+01:00
Walka z bezrobociem jest żeczą bardzo trudną. Wielu ludzi woli aby utrzymywało go państwo bo po prostu nie czuje potrzeby pracować lub po prostu sądzi że mu się to nie opłaca. Po pierwsze jeżeli stawki za pracę będą niskie to bezrobotny nie będzie chciał pracować.
Należy zachęcać ludzi do pracy poprzez podniesienie im jakości życia. Akcje które będą zachęcać do pracy są bardzo skuteczne. Należy zagwarantować pracownikom prawa by opłacało im się samemu zarabiać na siebie. Jeżeli rynek jest niestabilny to łatwo jest stracić pracę a to na pewno nie zachęca do podjęcia się jej.