Trzy boki czworokąta mają 10cm, 14cm i 15cm długości, a średnia długości boków wynosi 13.cm Jaka jest długość 4 boku czworokąta.

Proszę o wszystkie obliczenia i działania Jakie robiliście rozwiązując to zdanie :)

Dam naj ;**


Z góry dzięki ^^


3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:43:49+01:00
(10+14+15+x)/4=13 |*4
10+14+15+x=52
39+x=52
x=52-39
x=13
2 3 2
2010-02-16T15:45:28+01:00
X=13

10+14+15+x / 4 =13

13*4=10+14+15+x
52=39+x
x=52-39
x=13
2 3 2
2010-02-16T15:45:56+01:00
(a+b+c+d):4=13
a+b+c+d=52
d=52-a-b-c
d=52-39
d=13
1 1 1