Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:43:32+01:00
Mieszkanie na sprzedaż w bardzo dobrej lokalizacji. Składa się z 2 pokoi, dużej kuchni, łazienki oraz balkonu. Mieszkanie wymaga remontu/odświeżenia. Na podłogach parkiet, na ścianach boazeria, okna drewniane, mieszkanie z piwnicą, telefon, TV, internet. Blok ocieplony, po remoncie klatka schodowa oraz instalacja elektryczna. W okolicy dużo zieleni, bardzo dobre połączenia komunikacyjne.
2010-02-16T15:44:25+01:00
Ogłoszenie
Sprzedam dom umiejscowiony na skraju lasu. W pokojach na ścianie jasna farba, na podłogach panele. W kuchni położone ciemne kafelki. Łazienka w kolorze niebieskim-do remontu. Dom widny i przestronny. Duży ogród z altanką i małym basenem. Idealny dla dużej rodziny jak i dla samotników. Cena do uzgodnienia. Wszelkie informacje pod numerem telefonu 555 555 555
2010-02-16T15:44:55+01:00
Ogłoszenie!
Pilnie sprzedam ładny domek na uboczu miasteczka. Połozony jest obok lasu, w ładnym miejscu zdala od hałasu. Cena do uzgodnienia. Mój telefon 506123864