Odpowiedzi

2010-02-16T15:50:31+01:00
Objętość V= Pp*h
Pole całkowite= Pp+Pb

Pp=1/2*5*3=15/2
h=9
V=67,5
Pc=15/2+72+9√34
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:50:44+01:00
Pc=2Pp+Pb

Pp= a*h/2
Pp= 5*3/2
Pp=15/2
Pp=7,5


Pb=a*b
Pb pierwszej ściany =9*5
Pb=45

a2+b2=c2
5 kwadrat+3 kwadrat=c kwadrat
25+9=c kwadrat
36=c kwadrat
c=pierwiastek z 36
c=6


Pb drugiej ściany =9*6
Pb=54

Pb trzeciej ściany= 9*3
Pb=27


Pc=7,5 * 2 +45+54+27=15+45+54+27=141