Odpowiedzi

2010-02-16T16:06:43+01:00
Nie mogę tego otworzyć napisz polecenie i przykład
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:07:53+01:00
A)w pierwszym calocs mnoze *6 zeby zlikwidowac ulamki
12x-3(x-5)=12+2(2x-1)=
12x-3x+15=12+4x-2=
12x-3x-4x=12-2-15
5x=-5\:5
x=-1
b)x(x+6)-9=x(x-1)+5
x^2+6x-9=x^2-x+1
x^2+6x-x^2+x=1+9
6x=10\:6
x=5\3=1 i 2/3
c)3(x+2)-2=4(x-1)+5
3x+6-2=4x-4+5
3x-4x=5-4
-1x=1\:(-1)
x=-1
d)calosc mnoze przez 3
3x-x-3=6x+9
2x-6x=9+3
-4x=12\:(-4)
x=-3
e)dwojki skracam i wychodzi
1-2x-8=x-2x-4
-x=3\*(-1)
x=-3
f)likwiduje ulamkicalosc mnozac przez4
(2x+4)-(x-12)=8x-6)-(3x-2)
2x+4-x+12=8x-6-3x+2
3x-5x=-4-4-12
-2x=-20\:(-2)
x=10