UWAGA. ROBIĘ NA KONKURS PRACĘ PT. '' JESTEM WOLNY, NIE UZALEZNIAM SIE '' I CHCE NARYSOWAC CZLOWIEKA A NAD NIM CHMURKE ZE MYSLI . . . I W TEJ CHMORCE BEDĄ LUDZIE I ON JAKO PALACY FAJKE Z KUMPLAMI.

ZNAJDZCIE MI DUZY OBRAZEK GDZIE STOI Sobie czlowiek, zwykly czlowiek. Ale musi miec postawę pionową i patrzeć przed siebie.

Mozecie jeszcze znalesc grupke ludzi palacych fajke.
TO MA BYC KOLOROWANKA !

MOZE BYC Z NETA.
JAK MALY OBRAZEK ZGLASZAM BLEDNĄ , A JAK NIE NA TEMAT TO SPAM !

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T20:08:23+01:00
Http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR3/C0309/30-QZC07078-1-papieros.jpg
http://muzeum.za.pl/galeria4/gallery/big/big_palacz2.png
http://www.wombaty.friko.pl/palacz.jpg
http://www.zgodzinski.com/galeria/i/g-photo-week/images/Palacz.jpg
http://www.gim2.polkowice.pl/albumy/album341/PALACZ_ART.jpg
http://3.bp.blogspot.com/_vpiYWXKMFSs/SRC0-6wldTI/AAAAAAAAAR8/5s2sfNdrrdo/s400/palacz.jpg
http://coto.net.pl/wp-content/gallery/torun-miasto-w-dzien-muzyki/palacz-schizofrenik.jpg
http://gfx.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/styl/palacz.jpg
http://i.wp.pl/a/f/jpeg/21601/palacz450.jpeg
http://www.obmawiamy.pl/wp-content/uploads/2009/08/palacz-424x301.jpg
http://pu.i.wp.pl/?k=Mjg5OTEzNTEsNDIyMTUx&f=ale_palacz.jpg
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:34:37+01:00
Możesz troszkę przerobić i będzie ok..
Liczę na naj:)))