Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:52:05+01:00
Związki są barwne ze względu na nagromadzenia sprzężonych układów wiązań wielokrotnych i służą jako barwniki przemysłowe. nosząc ogólną nazwę barwników azowych
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:52:45+01:00
Wyjaśnia to nauka - spektroskopia – nauka o powstawaniu i interpretacji widm powstających w wyniku oddziaływań wszelkich rodzajów promieniowania na materię rozumianą jako zbiorowisko atomów i cząsteczek. Czyli decyduje o tym długość fal.