Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T15:59:16+01:00
Utwór ten to dokument, ponieważ nie ma w nim fikcji literackiej, są rzeczywiste wydarzenia i autentyczne postacie, jak również Aleksander Kamiński często powołuje się na wypowiedzi bezpośrednich uczestników wydarzeń lub świadków.
Książka ta została napisana na podstawie pamiętnika jednego z bohaterów: Zośki.
2010-02-16T16:09:31+01:00
*występują prawdziwi bohaterowie (historyczni)
*opisano prawdziwe wydarzenia
* czas akcji książki pokrywa się z rzeczywistym czasem większości działań partyzanckich udokumentowanych i poświadczonych przez świadków