Odpowiedzi

2010-02-16T15:59:01+01:00
A) x=6-4
x=2
b) y=9+3
x=12
2010-02-16T16:02:40+01:00
A) x + 4 = 6
2+4=6
x=4

b) y-3=9
12-3=9
y=12

c)
3x-2=4
3*2-2=4
6-2=4
x=2

d)7=2y-1
7=2*4-1
7+8-1
y=4


Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:02:41+01:00
A) x+4 =6
x= 6-4
x=2
b)y-3 =9
x= 9+3
x=12
c)
3x-2=4
3x=6/3
x=2
d)
7=2y-1
-2y=-1-7
-2y=8/-2
y=-4
e)
6w-4=4w
6w-4w=4
2w=4/2
w=2
f)
2t+5=5t-1
2t-5t=-1-5
-3t=6/-3
t=2


myślę że pomogłam ;)