Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:08:05+01:00
Myślę że warto przeczytać ta książkę ponieważ , w pustyni i w puszczy to książka, która umożliwi nam podróż w głąb Afryki. Pokazuje ja trudno jest przetrwać na pustyni. Pozwoli na odkrywanie dzikich i tajemniczych miejsc.Ale także poznawanie obcych kultur i historii narodów.To powieść pełna zwrotów akcji, zmieniających się krajobrazów, ucząca, czym jest prawdziwa przyjaźń, oddanie i poświęcenie.



polecam na jej przeczytanie ;)
25 4 25
2010-02-16T16:08:31+01:00
Myślę, że warto było przeczytać lekturę `W pustyni i w puszczy` . Sądzę tak, ponieważ nauczyła mnie różnych ciekawych rzeczy. Pokazuje ona miłość i oddanie brata i siostry. Ukazała mi, że mimo przeciwieństw losu, w końcu udaje się dotrzeć do celu. Ta książka była bardzo interesująca i miło się ją czytało.
15 3 15