Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T15:59:58+01:00
Www.karmelitankibose.diecezja.torun.pl/

tu jest to napisane;p
1 1 1
2010-02-16T16:02:26+01:00
Był taki serial ;*
a zakony w złotym potoku ...
siostry sa teraz zakonnicami sa dla siebie przyjazne maja jedna ma 46 lat a druga ma 43 sa o trzy lata róznicy. jedna młodsza ma na imie oktawiana a druga starsza ma na imie kunegunda...
Prosze najlepsza ;)
1 1 1