1. Jednostka wyborcza. Było ich w Rzymie 35. ( 6 liter )
2. Jednostka wojskowa w starożytnym Rzymie licząca 4200 żołnieży ( 6 liter )
3. Jeden z zabujców Juliusza Cezara. ( 6 liter)
4. Ustrój monarchiczny trzech pierwszych wieków cesarstwa





2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:10:56+01:00
1. Tribus 2. Legion 3. Brutus 4. Pryncypat
3 5 3
2010-02-16T16:12:18+01:00
1.trybun
2.legion
3. brutus
4.pryncypat


...
na pewno dobrze, bo niedawno to przerabiałam na historii :)