Odpowiedzi

2010-02-16T16:03:36+01:00
Winniczka można spotkać: Zamieszkuje obszary o dużej wilgotności, lasy, parki, ogrody.

odżywia się:świeżymi liśćmi

składa jaja:Jesienią ślimaki składają jaja w szczelinach gleby i same się chronią
53 3 53
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:06:26+01:00
Slimak Winniczek
- Występuje w Europie południowo-wschodniej i centralnej. W polsce możemy go spotkać praktycznie wszędzie pod warunkiem iż obszar jest wilgotny oraz posiada dużo roślin.
- Odżywia się liśćmi
- Jaja składa w wilgotnych miejscach do których dochodzi mało śłońca. W szcególności w szczelinach ziemnych które okrywają sluzem.
82 4 82