Odpowiedzi

2010-02-16T16:09:48+01:00
H=a pierwiastek z 2/ 3
15=a pierw. z 2/3 |*3
45= a pierw. z 2 | : pierw.2
a= 45/ pierw. z 2


pier z 2 = a pierw. z 2/ 3 |*3
3*pierw. z 2 = a pierw z 2 |: piew. z 2
a=3

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:10:51+01:00
Na to jest wzór. Wysokość trójkąta równobocznego wynosi h=a pierwiastków z 3 przez 2.
Więc:
a) h=15
15=a pierwiastków z 3 przez 2
30=a pierwiastków z 3
a=10pierwiastków z 3
b)h=pierwiastek z 2
pierwiastek z 2=a pierwiastków z 3 przez 2
2 pierwiasteki z 2=a pierwiastków z 3
a=2 pierwiastki z 2/pierwiastek z 3