Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:11:05+01:00
Firma "przyszłość" oferuje najnowszy model
automatyczny kosz na śmieci
ten model jest o 53% lepszy od poprzedniej wersji która zreolucjonizowała rynek
samootwierajacych sie koszów
jeśli sam chcesz mieć nasz kosz nic prostrzego!!!
wystarczy zadzwonic pod numer 5xxxxxxxx i zamowć jak najszybcziej!!!
liczba sztuk limitowana
2010-02-16T16:11:29+01:00
Pilot sterujący wszystkim w domu :)
Zastosowanie :
-nie musisz ruszać się z miejsca
-nie męczysz się
- masz wszystko pod kontrolą
-ma nie ograniczone funkcje
-możesz sterować wszystkim
-uniwersalny i funkcjonalny wygląd
-dodatkowe funkcje ma radio,mp3 ,GPS :)

Cena 99,99zł

Na początku dostaje się go za darmo testuje przez 1 miesiąc a następnie można kupić lecz nie trzeba

przy zakupie 2 sztuk baterie słoneczne gratis
1 5 1
2010-02-16T20:59:23+01:00
Automatyczne łóżko
* chce ci się spać, a nie chce ci sie podnosic z fotela. Nic prostrzego kup automatyczne łóżko, a gdy będzie ci się chciało spać. Naciśnij przycisk (noś go zawsze w kieszeni), a łóżko samo się rozłoży.
Tylko 99,99
Jedyne takie łóżko tylko w telewizji MANGO!!!!!