Odpowiedzi

2010-02-16T16:11:39+01:00
A) 240 , 24*100=240
b) 25 , 12,5*2=25
c) 55 , 11*5=55
d) 36 , 9*4=36
e) 150 , 300:2=150
f) 20 , 30-10=20
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:30:56+01:00
A)
10%x = 24
1/10x =24/*10
x = 240

b)
50%x = 12,5
1/2x = 12,5/*2
x = 25

c)
20%x = 11
1/5x = 11/*5
x = 55

d)
25%x = 9
1/4x = 9/*4
x = 36

e)
200%x = 300
2x = 300/:2
x = 150

f)
150%x = 30
1,5x = 30/:1,5
x = 20
1 5 1