Odpowiedzi

2010-02-16T16:10:40+01:00
P=a*b
P=25*30=750 m2

1/2 * 750=375m2 jablonie
0,3*750=225 m2 grusze

0.2*750=150m2 śliwki
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:12:02+01:00
Pole sadu = 25*30 = 750m²
0,5 - jabłonie
0,3 - grusze
1-0,5-0,3 = 0,2 - śliwy

Obliczam:
0,2*750 = 150m²
Odp. 150m²
6 4 6
2010-02-16T16:14:52+01:00
1(cały sad)-
½-jabłonie
3/10-grusze
1-½-3/10=2/10=⅕-tyle zajmują śliwy
P=a*b
P=25m*30m
P=750m²

⅕*750m²=150m²
odp.śliwy zajmują 150m²
2 4 2