Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:18:08+01:00
W mojej rodzinie sympatią darze moją mamę ponieważ daje mi przykład jak postępować w życiu,ale też w trudnych,nieraz ciężkich do zrozumienia sytuacjach.Gdy mam jakiśkolwiek problem zawsze mogę się do niej zwrócić.
To dzięki niej poszerzam swoją wiarę.
10 3 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:21:17+01:00
Mój dziadek. Osoba, którą kocham. Codziennie siada wygodnie w fotelu i zzaciekawieniem przygląda się gazecie, która właśnie wpadła mu w ręce. Spogląda na mnie często spod swoich okluarów lustrąjac mnie wzrokiem i mówiąc- kiedyś będziesz wielkim człowiekiem. Tak.. właśnie mój dziadek. Na imię mu Lucjan. Uwielbia czytać i interesuje się piłką nożną. Często oglądamy razem mecze w telewizji. Jest on moim wzorem do naśladowywania gdyż nigdzie nie znajde tak otwartej i dzielnej osoby. Często opowiada mi o swoim dzieciństwie i o królikach, które chodował jako mały chłopiec. Podziwiam go gdyż miał w sobie tyle siły i zapału, że był jedyną osobą na jego wsi, która się kształciła i była tak szczęśliwa z tego, że się może uczyć. Czasem miał nawet dość szkoły ale on i tak trwał dalej. Gdy bardziej dojrzał malował obrazy. A gdy teraz z nim rozmawiam on często siedzi i pisze fraszki. Jest on osobą o sędziwym już wieku. On jednak wciąż podnosi ciężkie rzeczy i pali w kominku. Dba o babcię i mieszka w pięknym ogromnym domu, który sam zaprojektował. Podziwiam go. Zawsze chciałam mieć taki błysk w oczach jak on. Dlatego wciąż często z nim rozmawiam i sprawia mi to przeogromną radość. Kocham jego historie oraz to, że on nigdy mnie nie opuszcza. Nawet, że tak rzadko go widuje on zawsze trwa przy mnie. Kocham go za to jaki jest.
14 4 14