Odpowiedzi

2010-02-16T16:17:19+01:00
Nie bój się ciemności , ciemnośc wcale nie jest straszna. To co pokazuja na filmach w telewizji i w grach komputerowych nigdy tak naprawde sie nie zdarzy. To tylko twoja wyobraźnia - tam naprawde nic nie ma . Ciemnośc jest jak jasność tam naprawde nic nie ma więc nie masz sie już czego bać.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:18:01+01:00
1.Każdy powinien próbować przezwyciężyć swój lęk.
2. Ciemność może okazać się być bardzo przyjemna
3. Pokonanie swoich lęków będzie krokiem ku dorosłość
4. To nie jest kwestia strachu,ale normalna rzecz ( ciemność)
5.Jest to normalna kolej rzeczy, że dorastamy i musimy pokonywać nasz strach.