Twoja koleżanka z Lipska jest ciekawa gdzie robisz zakupy.Napisz do niej wiadomość i poinformuj :
-ze robisz zakupy w Supermarkecie
-kupujesz często dżinsy
-wydajesz około 200 złotych w miesiacu na ubrania
-płacisz zawsze gotówka

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-13T13:18:30+02:00

Witaj.
W tej wiadomości Chcę zaspokoić Twoją ciekawość. Więc piszę o moich zakupach. Zacznijmy od tego, że kupuję w supermarkecie. Często kupuję dzinsy. Wydaję około 200 złotych miesięcznie na ubrania. Na koniec chcę dodać, że zawsze płacę gotówką.
Pozdrawiam!


Tłumaczenie:
Hallo!
In dieser Botschaft möchte ich Ihre Neugier zu befriedigen. Also schreibe ich über meine Einkäufe. To begin with, dass ich in den Supermarkt zu kaufen. Ich kaufen Häufig Jeans. Ich verbringe etwa 200 Zloty im Monat für Kleidung. Am Ende will ich hinzufügen, dass wir immer in bar zahlen.
Mit freundlichen Grüßen!
2009-10-13T16:08:00+02:00
Ich immer Einkaufen in der Supermarkt.
Gewöhnlich kaufe ich Jeans. Innerhalb eines Monats erscheint auf 200 Zloty für meine Kleider. Ich habe immer bar bezahlen.