Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:17:14+01:00
1.DZIEJE TRISTANA I IZOLDY to przede wszystkim opowiesc o nieszczesliwej,tragicznej milosci bohaterow tytulowych. byli oni sobie przeznaczeni,a jednak nie dane im bylo wspolne zycie ani polaczenie sie wezlem malzenskim. wypity przez p0omylke napoj milosny polaczyl ich serca na zawsze,jednak izolda musiala zostac zona krola Marka,pana i wladcy Tristana. Od tej chwili cale zycie parykochankow bylo jednym wielkim pasmem cierpien milosnych i rozpaczliwych prob bycia razem wbrew okolicznosciom. milosc okazala sie uczuciem mocnuiejszym od nich samych,od zdrowego rozsadku,ilniejszym od wszelkich przeszkod i niebezpieczenstw, zakochani zmuszeni wiec byli oszukiwac prawowitego malzonka,stosowac rozne wybiegi oraz bezustannie ryzykowacwlasnym zyciem. na koniec wygnany z kraju Tristan umiera od ran i z zalu za ukochana,Izoldzie zas peka serce z rozpaczy po smierci kochanka. dopiero po ich smierci milosc triumfuje. z grobu Tristana wyrasta głóg i wnik do grobu Izoldy.to symbol wiecznej,prawdziwej,nizniszczalnej milosci
26 2 26
2010-02-16T16:20:50+01:00
Tristana można nazwać średniowiecznym rycerzem, poniewarz walczył zacięcie o dobro swoej ojczyzny, nie poddawał się. Pokonał smoka ażeby Izolda została zoną Króla Marka. Walczył, bronił dopuki nie wypił z Izoldą na statku elikiru miłosnego. Wtedy zakochał się w Izoldzie i nie widział poza nią świata ;p
Ale zawsze walczył i pomagał kroólowi Markowi, a umarł z prawdziwej tęsknoty. Według mnie mopżna go nazwać rycerzem bo był twardy i się nie poddawał ;D
\Myślę , ze tyle wystarczy oczywiście nie wiem czy to jest dobrze .\
75 4 75