Odpowiedzi

2010-02-16T16:20:40+01:00
(6√2)*(6√2) = 36√4=36*2=72
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:23:05+01:00
(6√2)*(6√2) = 6 *6 *√2*√2 = 36 √2 *2 = 36 √4 = 36 * 2 = 72

tu tak rozpisałam
ale mnożąc dwa pierwiastki drugiego stopnia o takiej samej liczbie pod znakiem pierwiastka to wówczas znak pierwiastka opuszczamy
w tym przypadku √2*√2 = 2
2010-02-16T17:51:04+01:00
(6√2)×(6√2) =(6×√2)×(6×√2)=6×6×√2×√2=36×2=72

mnożysz 6×6=36
potem mnożysz √2×√2=2
i na koniec mnożysz wyniki 36×2=72