Odpowiedzi

2010-02-16T16:23:37+01:00
" kto pyta nie bładzi" - w czasie podróży łatwo się zgubic i tylko dzięki pomoczy innych można odnaleźć właściwą droge


"komu w drogę temu czas" - żeby nie przekładać rzeczy na "później"
75 4 75
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T21:47:38+01:00
"A większą mi rozkoszą podróż niż przybycie!" - więcej cieszymy się z podróży, niż z "hotelu", mówimy do matek na pożegnanie


"Rozstrzygnąć trzeba: Czy cała ta podróż prowadziła nas Do Narodzin czy Śmierci." - zastanawiamy się czy podróż była miła, czy nie , mówimy do siebie


POwinno być okeej ; d
22 4 22