Odpowiedzi

2010-02-16T16:19:21+01:00
Syzyfowa praca : praca bez skutku, na daremno
pięta achillesowa: słaby punkt, czyjaś słaba strona
ikarowy lot: śmiałe plany, które mogą skończyć się tragicznie
wsiąść na pegaza: podjąć się jakiegoś zadania wiedząc że jest to bezpieczne
1 5 1
2010-02-16T16:21:45+01:00
Syzyfowa praca-praca nie przynosząca efektów
pięta achillesowa-czuły punkt
ikarowy lot-coś co kończy się tragicznie
wsiąśc na pegaza-Wpaść w poetyckie natchnienie
myślę że dobrze!
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:25:54+01:00
Syzyfowa praca-praca na daremno, nieprzynosząca efektu, bez skutku, niekończąca się,

pięta achillesowa- słaby punkt, czułe miejsce,

ikarowy lot - postawa marzycielska, nieprzemyślane przedsięwzięcie, trudno osiągnięte marzenie,

wsiąść na pegaza-podjąć się niesamowitego wyzwania.

Proszę:**
2 5 2