Dialog między klientka , a ekspednientką , w sklepie odzieżowym , klientka szuka spodniczki w kolorze granatowym , a w sklepie są spodniczki rozmiaru tej klientki tylko czarne.dialog konczy się kupieniem czarnej spodniczki .

2

Odpowiedzi

  • sadi
  • Początkujący
2009-10-13T13:07:57+02:00
Dzień Dobry bardzo mi się podoba spódniczka granatowa.
Czy może jest mój rozmiar ? Doradzi mi Pani ?
- Oczywiście już patrze,tak są te spódniczki tylko niestety czarne.
- zależało mi na granatowej ale..
-czarne też są naprawdę świetne !
-w takim razie przymierze tą czarną może akurat
-bardzo proszę będzie na pewno super wyglądać
-ma Pani rację spódniczka jest świetna !
-w takim razie pakujemy ?
-tak bardzo dziękuje jest Pani bardzo miła
-również dziękuje i zapraszam ponownie
-Do widzenia
-Do widzenia


Good day I like a navy skirt.
Or is my size? You advise me?
- Of course, no longer see, so are the skirts, unfortunately, only black.
- I was anxious to navy but ..
black is also really great!
-in this case an alliance that may just black
-very please be sure to look cool
-you have a right skirt is great!
-in this case, we pack?
so thank-you is very nice
-well thanks again and invite
-Bye
-Bye
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T13:49:43+02:00
- Good morning, what can I do for you?
- Good morning. I'm looking for a navy blue skirt.
- Oh, we have navy blue skirts. But what size are you?
- Medium.
- Well, I'm so sorry but we haven't got that size. Navy skirts are only large.
- That's a pity.
- Would you like to try on the black one? It's your size.
- Sure. It fits very well. I'll take it.
- That's 50 pounds.
- Here you are.
- Thank you. Bye.
- Bye.