Odpowiedzi

2010-02-16T16:23:30+01:00
To np. Napisz jakoś ładnie ozdobione 112 a wokół narysuj coś, a moze 112 wokul tego malymi literami
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:25:31+01:00
U samej góry kartki narysuj słuchawkę od telefonu i nad tym albo pod tym napisz 112
Potem narysuj strażaka lub wóz strażacki obok lekarza lub karetkę pogotowia następnie policjanta lub auto policyjne
A pod samym spodem napisz "1 (jeden) 1(jeden) 2(dwa) ALARMOWY MA !!!