Odpowiedzi

2010-02-16T16:20:41+01:00
Pełnią funkcje wydalania.
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:21:12+01:00
Usuwają nadmiar wody i szkodliwe produkty przemiany materii
odpowiada za wydalanie pokarmu
15 4 15
2010-02-16T16:23:21+01:00
Wodniczka tętniąca u pierwotniaków służy do wydalania nadmiaru wody i zbędnych produktów przemiany materii.
mam nadzieje, ze pomoglam. Pomysle jeszcze i moze cos dopisze:*
19 4 19