Zad 2 str 57
zeszyt ćw liczby wymierne
Oblicz w pamięci i uzupełnij
15 spośrud 30 uczniów to ......%
12 spośrud 48 obecnych to ......%
9 spośrud 10 gier to .......%
5 spośród 25 osób to .....%
8 spośród 40 szkół to.....% 7
spośrud 7 programów to.....%

3

Odpowiedzi

2010-02-16T16:23:43+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:24:19+01:00
15 spośród 30 uczniów to 50%
12 spośród 48 obecnych to 25%
9 spośród 10 gier to 90%
5 spośród 25 osób to 20%
8 spośród 40 szkół to 20%
7 spośród 7 programów to 100%
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:28:20+01:00
15 spośród 30 uczniów to 50%
12 spośród 48 obecnych to 25%
9 spośród 10 gier to 90%
5 spośród 25 osób to 20%
8 spośród 40 szkół to 20%
7 spośród 7 programów to 100%

myślę że pomogłem
liczę na naj