Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:24:24+01:00
Pp = 2 × 4,5 × 6 + 2 × 4,5 × 8 + 2 × 6 × 8
Pp = 54 + 72 + 96
Pp = 222 cm²
2010-02-16T16:24:43+01:00
Pp= 2(ab+bc+ac)= 2(4,5*6+6*8+4,5*8)= 2(27+48+36)= 2*111= 222
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:28:58+01:00
P=2*(4*6+4*8+6*8)=2*(24+32+48)=208 cm2

Polecam: http://www.zdamy.pl/data/mat/stereometria/poleprostopadloscianu/poleprostopadloscianu.html