Odpowiedzi

2010-02-16T16:25:32+01:00
Pożyteczne: pszczoły - zbierają nektar
biedronka- zjada mszyce
dobroczynek szklarniowy- odżywia się przędziorkami(szkodniki roślin szklarniowych) -trzmiele

2010-02-16T16:28:51+01:00
-Biedronka siedmiokropka
-Pszczoła miodna
-Jedwabnik morwowy
-Trzmiel
-Motyl
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:35:32+01:00
1.
*biedronka siedmiokropka
*mrówka rudnica
*pszczoła miodna
*trzmiel
*stonka ziemniaczana
*osa
*szerszeń

2.Mięczaki to bezkręgowce :
-które, mają miękkie ciało
-przeważnie posiadają muszle
-rozmnażają się płciowo
-mięśnie skośne prążkowane