Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:25:45+01:00
W cieście są dziury z tego względu ze przechodzi ono proces fermentacji alkoholowej wywołany przez drożdże
3 4 3
2010-02-16T16:27:46+01:00
podczas działania tlenu i dwutlenku węgla w cieście robi się dziury bo składniki zawarte w cieście tak reaguja na tlen
1 5 1
2010-02-16T16:47:57+01:00
Ponieważ dodawany do ciasta proszek do pieczenia (NaHCO3) w podgrzaniu powoduje uwalnianie się CO2 którego pęcherzyki spulchniają ciasto tworząc w nim dziury.