Odpowiedzi

2010-02-16T16:28:41+01:00
Panie Boże proszę Cię o Dar skupienia na czas trwania odrabiania moich lekcji i Nauki. Który żyjesz i królujesz na wieki wieków . Amen
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:30:37+01:00
Boże, otwórz mój umysł, abym był otwarty na nową wiedzę. Pomóż mi skupić myśli na nauce. Spraw, abym dobrze wykorzystał to, czego się dowiem. Proszę, daj mi zdolności, abym z każdą chwilą dowiedział się więcej. Amen
2 4 2
2010-02-16T16:40:56+01:00
Panie Boże ,
Dopomóż mi w mojej pracy.
Daj mi skupienie,abym mogła słuchać;
zdolność abym mogła się uczyć,
spokojny umysł,abym zapamiętywała.
W imię Jezusa .
Amen.
3 4 3