W USA boisko do koszykówki ma wymiary 16 i 2/3 jarda x 31 i 1/3 jarda.W Europie koszykarze grają na boisku o wymiarach 15m x 20m.Czy boiska te są prostokątami podobnymi?
Proszę o szybka odp. :)
Daje naj..:)
Temat jaki miałam na lekcji: Figury podobne.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:37:22+01:00
A=16 2/3
B= 31 1/3

16 2/3 : 31 1/3
50/3 : 94/3
50/94=
=25/47


A'=15
B'=26

15/26

Odp. Nie są prostokątami podobnymi.
PS. Chyba mamy takie same podręczniki ;).

Liczę na naj ;d.
115 4 115
2010-02-16T21:36:11+01:00
A=16 2/3
B= 31 1/3
16 2/3 : 31 1/3
50/3 : 94/3
50/94=
=25/47

A'=15
B'=26

Liczę na naj
71 2 71