Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:34:10+01:00
A)7x-4 = x+2
7x-x=2+4
6x=6/:6
x=1
B)7x-13=8
7x=8+13
7x=21/:7
x=3
c)3x-4=4x
3x-4x=4
-x=4/:-1
x=-4
D)3x+9=-3x+9
3x+3x=9-9
6x=0
E)-27x+1=2x+59
-27x-2x=59-1
-25x=58/:(-25)
x=-2.32
F)45x-19=19x-45
45x-19x=-45+19
26x=-26/:26
x=-1
g)82x-9=-18x+1
82x+18x=1+9
100x=10/:100
x=0.1
1 5 1
2010-02-16T16:37:39+01:00
A)
7x-4=x+2
7x-x=2+4
6x=6/:x
x=1

B)
7x-13=8
7x=8+13
7x=21/:7
x=3

C)
3x-4=4x
3x-4x=4
-x=4/*(-1)
x=-4

D)
3x+9=-3x+9
3x+3x=9-9
3x=0
x=0

E)
-27x+1=2x+59
-27x-2x=59-1
-29x=58/:-29
x=-2

F)
45x-19=19x-45
26x=-26/:26
x=-1

G)
82x-9=-18x+1
100x=10/:100
x=0,1
2010-02-16T16:40:33+01:00
A)7x-4 = x+2
7x - x = 2 +4
6x = 6 /:6
x = 1
B)7x-13=8
7x = 8 + 13
7x = 21 /: 7
x = 3
c)3x-4=4x
3x - 4x = 4
-x = 4 /:(-1)
x = -4
D)3x+9=-3x+9
3x + 3x = 9 - 9
6x = 0
x = 0
E)-27x+1=2x+59
-27x - 2x = 59 - 1
-29x = 58/: (-29)
x = -2
F)45x-19=19x-45
45x - 19x = -45 + 19
26x = -26 /:26
x = -1
g)82x-9=-18x+1
82x + 18x = 1 + 9
100x = 10 /:100
x = 0,1