Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:30:51+01:00
Unerwienie odpowiada za przewodzenie wody z solami mineralnymi. , oraz do przeprowadzania fotosyntezy


miałam na lekcji pewne na 1oooooooo%
2 3 2
2010-02-16T16:32:29+01:00
Nerwy liścia są odpowiedzialne za transport wody i soli mineralnych z korzenia. Transportują także cukier wytworzony w procesie fotosyntezy do reszty rośliny.
  • Użytkownik Zadane
2010-02-16T16:33:08+01:00
Unerwienie liścia przewodzi do reszty jego tkanek wode i odprowadza asymilaty, a także usztywnienie blaszki liściowej.