Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-13T13:30:38+02:00
X>-2.5
a<11
x<0
x≤5
y<0
b<8
c>11
6 3 6
2009-10-13T13:32:33+02:00
X>-2.5
a<11
x<o (mniejsze lub rowne)
--- (tego nie wiem)
b<8
c<11
3 2 3
2009-10-13T13:34:31+02:00
Nie umiem używać znaków wiekszosci ale napisze ci tak że da sie zrobic z moja pomoca x{znak większosci dziubek w brawo} za dziubkiem -2,5 drugi a znak mniejszosci-dziubek w lawo potem 11 dalej x taki sam znak jak w drugim przykładzie a za znakiem0 dalej x tak sam znak jak wyzej ale na dole dorysuj jeszcze jedna kreseczke -mniejszy lub równy za znakiem 5 dalej y znak jak w pierwszym przykładzie a za nim 0 dalej b taki znak jak wyzej ale z podwójna kreseczka bo wiekszy lub równy i ostatni przykład c znak identyczny jak w 4 przykładzie z podwojna kreseczka a za znakiem 11 pozdrawiam
4 4 4