Hej!
Poszukuje kogoś na tyle mądrego, żeby zrobił mi kolaż na infę.
( wykorzystaj swoje jakieś zdjęcia a adres e-mail: [email protected])
Dzięki
Pozdrawiam!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T18:35:14+01:00
Kolaż zrobiony przeze mnie :) picasa 3 :) Jerzy Dudek
Niestety niechcialo dodac sie jako zalocznik wiec wrzucilem na imageshack :D

http://img168.imageshack.us/img168/6074/ostatniozaktualizowane.jpg

2010-02-16T21:17:26+01:00