Mam przetłumaczyć to na język angielski: Ona pracuje w sklepie. Ona jest sprzedawczynią. On obsługuje klientów. On jest mechanikiem. Ja opiekuję się dzieckiem. Ja jestem pielęgniarką. Mój tata pracuje w garażu i naprawia samochód. KONIEC Te zdania mają być na poziomie szóstoklasisty!!

3

Odpowiedzi

2010-02-16T16:39:55+01:00
She works at shop. She is a shop assistant. She serves customers.
He is car mechanic. I look after child. I am a nurse. My dad works at garage and he repairs car.
1 5 1
2010-02-16T16:40:09+01:00
She works at shop.

She is saleswoman.

He serves clients.

He is a mechanic.

I take care of the child.

I am a nurse.

My dad works at garage. He repairs a car.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:40:29+01:00
She work in shop.-Ona pracuje w sklepie
She is shop assistant.-ona jest sprzedawczynią
He serves clients.-on obsługuje klientów
He is mechanic.-on jest mechanikiem.
I take care child.-ja opiekuję się dzieckiem
I am nurse.-ja jestem pielęgniarką
My dad work in garage and repair a car.-mój tata pracuje w garażu i naprawia samochód.
Prosze jak by co to sprawdź słowa lub zdania na tej stronie ja często z niej korzystam www.translate.pl