Zadanie.5 z klasy czwarrtej
Napisz o tym, jak w deszczowy dzień wracałeś do domu ze szkoły . napisz jak deszcz padał, jakie było niebo, jakie kałuże, jakie błoto i jak ty szedłeś.

Proszę o napisanie takiego krótkiego opisu. A opis ten ma mieć naj mniej 7 zdań
Proszę na dzisiaj do godziny 20 00 błagam was
Z góry dziękuje.
Izka ;*

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-16T16:38:05+01:00
W piątek, gdy wracałam do domu ze szkoły padał deszcz. Spojrzałam w górę. Niebo było czarne. Zapowiadało się na porządną burzę. Wokoł mnie zaczęły pojawiać kałuże. Było coraz bardziej mokro i brzydko. Kilka razy wdepłam w błoto. Na szczęście po wielu próbach dotarłam do domu szczęśliwa, choć brudna.
2 3 2
2010-02-16T16:38:46+01:00
Wracając do domu, z nieba zaczął padać deszcz. Niebo momentalnie zrobiło się szare. Chmury zasłoniły słońce, w kałużach widziałam swoje odbicie, a przejeżdżające obok samochody, ochlapały mnie błotem.
2 3 2
2010-02-16T16:41:11+01:00
(Mogą być błendy ortograficzne)

Wracałem ze szkoły aż tu nagle zaczął padać deszcz.
Była to istna ulewa w ciągu 5 minut byłem cały mokry.
Niebo było czarne prawie jak polskie drogi.
Cały chodnik był zalany wodą.
Do tego musiałem iść na piechotę ,bo zwiał mi autobus przed nosem.
Szedłem na skruty przez pole , a nie wiedziałem że jest tam tyle błota że się wywracałem.
Biegłem jak bardzo szybko aby jak najszybciej dojść do domu.

2 3 2